טיסות ברגע האחרון לאירופה

5 טיפים היכן ניתן למצוא את הטיסות הזולות מהיום למחר

הרבה אנשים יכולים להרשות לעצמם להיות ספונטניים ולטוס ברגע האחרון לחופשה באירופה, כאשר המטרה, תהיה כמובן ליהנות מאותן טיסות בזול לאירופה – לפחות ככל שניתן למצוא כזאת. חברות תעופה רבות בוחרות להוריד את המחירים של הטיסות ברגע האחרון, מכיוון שנשאר להם מקומות פנויים והם יעדיפו לאייש אותם ברווחים נמוכים יותר, על פני להשאיר אותם פנויים. בכל מקרה, יש 5 טיפים אשר יסייעו לכם למצוא טיסות במחירים האטרקטיביים ביותר:

5 טיפים למציאת טיסות זולות

כניסה לאפליקציות/ אתרים ייעודיים

יש לא מעט אתרי אינטרנט ייעודיים אשר מציעים באופן פרטני דילים של טיסות לחול ברגע האחרון. אפשר למצוא דילים הכוללים מלון או רק טיסה.
כדאי לנסות ולהיכנס לכמה שיותר אתרים שכאלו, מה שיעלה את הסיכוי למצוא את הדיל האטרקטיבי ביותר.

גמישות לגבי היעד

ככל שתהיו גמישים יותר לגבי היעד באירופה, כך הסיכוי שתמצאו טיסה במחיר אטרקטיבי יותר יעלה. כך שאם אתם לא "סגורים" על יעד ספציפי באירופה, מומלץ להיות פתוחים לאפשרויות – לכו תדעו, אולי תגלו יעדים חדשים ומפתיעים.

גמישות לגבי הזמנים

האם מספיקים לכם כמה שעות בודדות בכדי לארוז תיק? האם אתם מוכנים לטוס כבר בלילה הקרוב? ככל שתהיו יותר גמישים לגבי הזמנים, כך יעלו הסיכויים למצוא טיסה במחיר אטרקטיבי במיוחד – וזאת הרי כל המטרה שלכם. באופן כללי, ככל שיהיו לכם יותר ימים אופציונאליים לטיסה, כך יעלו הסיכויים למצוא טיסות במחירים טובים יותר.

קביעת תקציב

כמה אתם מוכנים לשלם על הטיסה.. חשוב שתקבעו עם עצמכם את התקציב מבעוד מועד, כאשר המטרה היא לשלם את הסכום הנמוך ביותר האפשרי. יחד עם זאת, חשוב שתהיו ריאליים, למרות שהיום ניתן למצוא טיסות מאוד זולות ליעדים מסוימים, עדיין חשוב לתכנן את גבולות התקציב.

ארזו מזוודה

ארזו לעצמכם מזוודה שתהיה מוכנה, כך שברגע שתמצאו טיסה, כבר תהיו מוכנים לעלות עליה, גם אם יהיו לכם פרקי זמן קצרים, בהם תדרשו להיות מוכנים לקראת הטיסה. טיסות ברגע האחרון לאירופה יכולות להיות מוצעות במחירים נמוכים – לכולם יש חברים אשר יצא להם לקנות כרטיסי טיסה ב-30 יורו פלוס מינוס. אבל, בכדי ליהנות ממחירים שכאלו, קיימת חשיבות גבוהה לדעת איך לחפש.

היתרונות והחסרונות של טיסות ברגע האחרון

היתרונות

מחירים נמוכים יותר: חברות תעופה מציעות לעתים קרובות עסקאות של הרגע האחרון כדי למלא מושבים שאחרת לא היו נמכרים. זה יכול לגרום להנחות משמעותיות.

זמינות רבה יותר: מכיוון שטיסות של הרגע האחרון מוצעות לעתים קרובות כדי למלא מושבים אחרונים, ייתכן שיש יותר זמינות בטיסות שבדרך כלל נמכרו.

החסרונות

אפשרויות מוגבלות: מכיוון שאתם מזמינים קרוב לתאריך היציאה, ייתכן שיהיו אפשרויות מוגבלות לטיסות, מסלולים וזמינות מושבים.

סיכון לביטול הטיסה: אם הטיסה מבוטלת, ייתכן שיהיה עליך לחכות זמן רב לטיסה הבאה וזה יכול להיות יקר.

זמן מוגבל לתכנון: אם תזמינו טיסה של הרגע האחרון, ייתכן שיהיה לכם זמן מוגבל לתכנן ולהתכונן לנסיעה שלכם.

חשוב לזכור לפני הזמנת טיסה ברגע האחרון

היו מוכנים לפעול במהירות: עסקאות של הרגע האחרון זמינות לעתים קרובות לזמן מוגבל, כך שתצטרכו להיות מוכנים לקבל החלטה מהירה כאשר תמצאו עסקה טובה.

היו גמישים: היו פתוחים ליעדים, תאריכים ושדות תעופה שונים. לפעמים, עסקה של הרגע האחרון לעיר או לשדה תעופה קרובים עשויה להיות האפשרות הטובה ביותר.

דע את התקציב שלך: לפני שתתחיל לחפש עסקאות של הרגע האחרון, חשוב לדעת את התקציב שלך וכמה אתה מוכן להוציא.

השווה מחירים ואפשרויות: השווה מחירים ואפשרויות מחברות תעופה מרובות ואתרי נסיעות כדי להבטיח שאתה מקבל את העסקה הטובה ביותר.

בדוק את דמי המטען והמושב: חברות תעופה מסוימות גובות תשלום נוסף עבור מטען ומושב בטיסות של הרגע האחרון, כדאי לבדוק את העמלות האלה לפני ההזמנה.

שקול ביטוח נסיעות: זה תמיד רעיון טוב לשקול רכישת ביטוח נסיעות, במיוחד בעת הזמנת טיסה של הרגע האחרון. זה יכול לספק כיסוי עבור ביטול הנסיעה, הוצאות רפואיות, ועלויות בלתי צפויות אחרות

לסיכום, הזמנת טיסה של הרגע האחרון יכולה לספק חיסכון משמעותי, אבל היא גם מגיעה עם כמה סיכונים ומגבלות. כדי להפיק את המרב מהטיסה, חשוב להיות מוכנים לפעול במהירות, להיות גמישים, לדעת את התקציב שלך, להשוות מחירים ואפשרויות, לבדוק את דמי בחירת המטען והמושב, להיות מודעים למגבלות הנסיעה, לבדוק את התנאים וההגבלות ולשקול ביטוח נסיעות. על ידי ביצוע טיפים אלה, אתה תהיה מוכן טוב יותר למצוא עסקה טובה על טיסה של הרגע האחרון לאירופה.

זכור כי עסקאות של הרגע האחרון הן לעתים קרובות מוגבלות וכפופות לזמינות, ולכן ייתכן שיהיה עליך לפעול במהירות כדי לנצל אותן. לפקוח עין על אתרי אינטרנט וחשבונות מדיה חברתית של חברות תעופה וחברות נסיעות ולהירשם התראות דוא"ל לקבל הודעה ברגע עסקה טובה הופך זמין.


על הכותבת

שירי ברק

שירי ברק

כותבת תוכן כבר קרוב ל20 שנה, מתמחה בעולמות התיירות והפנאי מומחית באיתור דילים, טיסות ומכירה את כל היעדים כמו מקומית

יעדים חמים באירופה

רוב הישראלים חסרי סבלנות וכשאנחנו רואים תורים ארוכים, אנחנו מעדיפים לעשות אחורה פנה (אם אין בנמצא דרך לקיצור התור).
אבל, חשוב לדעת שיש יעדים ואטרקציות שההמתנה בתור בהם, על כל הסבל שהיא אולי טומנת בחובה תהיה שווה.