טיולי משפחות באירופה

6 טיפים שחשוב להכיר לפני שמתכננים את הטיול

אירופה מהווה יעד אטרקטיבי במיוחד לטיולי משפחות, יחד עם זאת, בכדי שהטיול יממש את מלוא הפוטנציאל הטמון בו ויהיה מהנה וחווייתי, חשוב לתכנן אותו בקפידה, להלן 6 טיפים ישימים אשר יסייעו לכם במטרה:

בחרו יעד מתאים – בחירת המדינה והעיר או האזור בו תנפשו באירופה, אמורה להתבסס על מספר פרמטרים ובין היתר: העדפה אישית, התאמה לכל ההרכב המשפחתי (לדוגמא, יש ערים אירופאיות נפלאות למבוגרים, אך לא בטוח שילדים ימצאו מה לעשות בהם). תקציב – יש ערים שהמחיה בהם הינה גבוהה וכאלו שהיא יותר נמוכה (מדינות מזרח אירופה לדוגמא). האם אתם מעדיפים עיר גדולה או אזורים כפריים? האם אתם מתכננים לשכור רכב או להסתמך על תחבורה ציבורית – כל הנתונים הללו, יסייעו לכם בבחירת היעד.

החליטו על קונספט החופשה – האם אתם מעוניינים להתארח באחד מאותם כפרי נופש, המציעים מגוון רחב של פעילויות ואפשרויות לינה או שאולי אתם מעדיפים אירוח במלון אורבאני בעיר גדולה. הבינו את קונספט החופשה בה אתם מעוניינים וקבלו החלטות מותאמות.

הזמינו מבעוד מועד – אם קיבלתם החלטה לגבי יעד ואתם פחות או יותר יודעים מהם מועד הנסיעה שלכם, ההמלצה תהיה להזמין את החופשה כמה שיותר מוקדם – ככל שתקדימו להזמין כך יעלו הסיכויים שלכם למצוא טיסה כמו גם אפשרויות לינה במחירים אטרקטיביים יותר – כמובן, שאפשרות נוספת היא להזמין טיסות מרמון לאירופה.  

תכננו את הטיול – חשבו איזה אתרים אתם מעוניינים לראות, בדקו את המיקום שלהם במפות (מומלץ להשתמש בגוגל מפס). ברגע שתתקבל לכם מפה ברורה של כל האתרים והמקומות שחשוב לכם לראות ולבקר בהם במהלך הטיול, יהיה לכם גם יותר נוח לבחור מיקום למלון ולקבל גם החלטות נוספות כגון: האם להשכיר רכב או איזה כרטיס לתחבורה ציבורית ישתלם לכם בצורה האופטימאלית.

הכירו את כל אפשרויות הלינה – בטיולי משפחות באירופה יש לא מעט אפשרויות אירוח ולינה ובין היתר: מלונות, אכסניות, אייר בי אנד בי, בקתות בטבע, קוטג'ים ועוד.. ועוד.. מומלץ להכיר את כל האפשרויות המוצעות לכם ולבחור בהתאם להעדפות אישיות, לתקציב אותו אתם מקצים למטרה ולתנאי האירוח המבוקשים.

קבלו את התמונה המלאה לגבי אפשרויות הטיסה – כיום, חברות תעופה רבות מציעות טיסות במודל של "לואו קוסט". גם אם אתם לא יכולים לוותר על מזוודות, מאוד יכול להיות שאין זה מהכרח שכל בן משפחה ייקח מזוודה – אולי 2 מזוודות גדולות וטרולי לכל אחד יספיקו לכם. חשבו האם חשובה לכם ההושבה או שזה משהו שתוכלו לוותר גם עליו.. ככל שתבחנו בצורה מעמיקה יותר את אפשרויות הטיסה, כך תעלו את הסיכויים להוזיל אותן.

על הכותבת

שירי ברק

שירי ברק

כותבת תוכן כבר קרוב ל20 שנה, מתמחה בעולמות התיירות והפנאי מומחית באיתור דילים, טיסות ומכירה את כל היעדים כמו מקומית